2009-03-30

Twitter fungerar inte (ymmv)

Det är uppenbart att Twitter inte fungerar för mig, kommer aldrig ihåg att uppdatera min egen status och orkar inte följa andras heller. Jag har letat lite desktop-klienter, min tanke var att det skulle vara lättare att följa om jag blev påmind hela tiden, men har inte hittat något bra. Vem fasen vill ha ett browserfönster öppet till twitter.com hela tiden? Alla andra, säger du? Damn, det är bara jag som inte förstår.

Just nu kör jag en CSI-burgare i väntan på att kaffet skall bli klart; Baba O'Riley, Won't Get Fooled Again och Who Are You. Ja, introlåtarna alltså. Inte alls dumt. Läser om Anders spännande resor, blir avundsjuk på ett sätt, på ett annat sätt inte.

Ångrar att jag tittade in på ABs startsida precis nu, vet inte riktigt varför jag utsätter mig för det där överhuvudtaget, de enda reaktionerna det framkallar är ilska alternativt uppgivenhet. Ilska över journalisters dumhet, uppgivenhet över mänskligheten.

Två Novaluzid, en kopp kaffe; veckan är igång.




0 kommentarer: